FAQ

O beGLOSSY

Czy mogę poznać z wyprzedzeniem zawartość mojego pudełka beGLOSSY?

Zawartość pudełka ujawniamy dopiero kilka dni po jego pierwszej wysyłce w pierwszej połowie miesiąca. Jeśli zamawiasz beGLOSSY w drugiej połowie miesiąca, zawartość tej edycji powinna być już widoczna na naszej stronie.

Jakiej wielkości są wysyłane przez Państwa mini produkty?

Nie ma reguły co do wielkości kosmetyków w pudełku beGLOSSY. Staramy się nie umieszczać w nim zwykłych, małych próbek, ale mniejsze wersje oryginalnych produktów (mini produkty), z których można skorzystać kilkukrotnie. Zdarza się, że jeżeli dany producent nie dysponuje odpowiednimi miniaturami, udostępniamy Państwu pełnowymiarowy produkt.

Ile produktów znajduje się w pudełku?

Standardowo beGLOSSY zawiera 5 produktów. W zakładce ‘BEAUTY BOX’ przedstawione są kosmetyki ze wszystkich wariantów skomponowanych w danym miesiącu. Zawartość odpowiadająca przypisanej dla Ciebie wersji przedstawiona jest na karcie produktowej, dołączonej do pudełka.

Czym jest miesięczna subskrypcja?

Miesięczna subskrypcja jest to bezterminowe zamówienie, które możesz w każdej chwili samodzielnie anulować. Możesz opłacać ją za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Płatność będzie pobierana co miesiąc automatycznie, zatem nie musisz pamiętać o ponownym składaniu zamówienia.

Na czym polega kilkumiesięczny pakiet beGLOSSY?

Możliwość zamówienia pakietu beGLOSSY została stworzona dla tych klientek, które nie posiadają np. karty kredytowej i po to, abyś poprzez wybranie najlepszej dla siebie oferty, mogła cieszyć się pudełkami, także po niższej cenie. Pakiet opłacasz tylko raz, z góry za wszystkie miesiące. Twój pakiet wygasa z chwilą wysłania ostatniego zestawu beGLOSSY z tego pakietu.

Jak działa Profil Piękności?

Staramy się dopasować mini produkty w pudełku beGLOSSY do Twoich osobistych upodobań, a Profil Piękności daje nam niezbędne do tego informacje. Będzie on dostępny na Twoim Koncie Klienta zaraz po opłaceniu pierwszego zamówienia. W każdej chwili możesz go zmienić logując się na naszej stronie. Jeżeli posiadasz kilka subskrypcji, gdyż na przykład zamawiasz beGLOSSY dla swoich bliskich, należy dopasować każdy Profil Piękności do poszczególnych subskrypcji.

Co to są punkty GLOSSYDots i jak mogę je zbierać?

Każda z klientek ma możliwość zbierania punktów GLOSSYDots, za które można otrzymać darmowe pudełko. Wystarczy kupić pudełko beGLOSSY w subskrypcji lub pakiecie i zbierać punkty GLOSSYDots. Odpowiednio: 450 punktów za polecenie boxa znajomemu (polecenie liczy się jeśli znajomy kupi dzięki Tobie pudełko). Znajomy otrzymuje wówczas 200 GLOSSYDots. Za każdą wypełnioną ankietę produktową (po przetestowaniu kosmetyku z boxa), otrzymujesz 20 GLOSSYDots, czyli za wypełnienie ankiet o każdym z 5 produktów z jednego boxa, masz aż 100 punktów!. Zdobyte punkty pojawią się automatycznie na Twoim Koncie Klienta. 1000 punktów GLOSSYDots można wymienić na darmowe pudełko. Jeśli masz aktywną subskrypcję, sama możesz je wymienić na darmowego boxa w swoim profilu. Jeśli zamawiasz swoje zestawy w pakiecie, napisz do nas na kontakt@beglossy.pl, a my wymienimy Twoje punkty na kod rabatowy na nowe zamówienie.

Jakie mogę zapłacić za beGLOSSY?

Oprócz możliwości zapłaty kartą płatniczą, oferujemy Ci również możliwość wykonania przelewu online. Współpracujemy z platformą PayU, dzięki której bardzo szybko można wykonać przelew z niemal wszystkich banków w Polsce. Możesz wybrać tę metodę płatności zamawiając pakiet na 3, 6 lub 12 pudełek, a także kupując beGLOSSY z edycji specjalnych lub na prezent. Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać odpowiednią metodę płatności, a następnie swój bank i dokonać płatności. Dla tych samych pakietów dostępna jest także płatność za pobraniem. Nie ma możliwości opłaty przelewem tradycyjnym.

Zamówienie i wysyłka

Kiedy powinnam opłacić zamówienie?

Płatność za pierwsze pudełko musi być wykonana od razu podczas składania zamówienia. Nieopłacone zamówienie (np. brak akceptacji karty, wprowadzone niepoprawne dane, przerwanie procesu zapłaty itd.) będzie automatycznie anulowane. Jeżeli z jakiegoś powodu nie mogłaś dokończyć procesu zakupu, w każdej chwili możesz złożyć nowe zamówienie.
Za pakiet płacisz tylko raz. Należność za subskrypcję będzie pobierana automatycznie co miesiąc, aż do dnia, w którym zrezygnujesz z dalszej subskrypcji. Aby upewnić się, że płatność się powiedzie, sprawdź swój stan konta i ważność karty na ok. 2 tygodnie przed wysyłką.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Za subskrypcję beGLOSSY możesz zapłacić swoją kartą kredytową lub debetową. Akceptujemy wszystkie karty Visa i MasterCard, które są przeznaczone do płatności w Internecie. Nie wszystkie karty debetowe mają taką funkcję. Należy to sprawdzić indywidualnie w swoim banku i upewnić się też, że limit na takie transakcje nie jest ustawiony domyślnie na 0 zł.
Za pakiet, pudełka z edycji specjalnych lub zestawy z zakładki "Prezent" zapłacisz też przelewem online z Twojego banku za pośrednictwem serwisu PayU.

Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe koszty?

Nie, cena zawiera zarówno podatek VAT jak i koszt dostawy prosto do Twojego domu lub biura.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie? W jaki sposób?

Oczywiście, zawsze możesz skorzystać ze swojego prawa do wycofania się z naszej usługi. Z tytułu rezygnacji nie zostanie pobrana żadna opłata. Aby anulować subskrypcję należy zalogować się do swojego Konta Klienta na naszej stronie i w zakładce 'Moje zamówienia' kliknąć w 'Zmień szczegóły' przy aktywnym zamówieniu, a następnie w ‘Anuluj subskrypcję’ oraz potwierdzić swoją decyzję.

Dokąd mogę zamówić moje pudełko beGLOSSY?

Na terenie Polski pudełka beGLOSSY dostarczymy gdzie tylko zapragniesz. Nie wysyłamy natomiast pudełek za granicę. Na swoim Koncie Klienta możesz samodzielnie zmieniać adres dostawy.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam moje pudełko beGLOSSY?

Pierwsza oficjalna wysyłka najnowszej edycji beGLOSSY odbywa się zazwyczaj w pierwszej połowie miesiąca. Kolejne zamówienia realizowane są na bieżąco i wysyłane maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od daty zamówienia. Paczki dostarczane są za pośrednictwem kuriera. Jak tylko Twoje pudełko beGLOSSY opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość z numerem przesyłki, który wpisany na stronie odpowiedniej firmy kurierskiej, pozwoli Ci na śledzenie lokalizacji Twojego pudełka.

W jakich godzinach spodziewać się dostawy beGLOSSY?

Przewoźnik dostarcza przesyłki w dniach roboczych między godziną 8:00 a 18:00. Prosimy o podanie takiego adresu dostawy, pod którym przebywasz w tym właśnie czasie. Jeśli kurier nie zastanie Cię za pierwszym razem, spróbuje jeszcze dwukrotnie w ciągu kolejnych dni. Może też kontaktować się telefonicznie, dlatego konieczne jest podanie aktualnego numeru telefonu.

Czy mogę zmienić adres dostawy pudełka?

Adres do wysyłki kolejnego pudełka z subskrypcji lub pakietu można zmienić logując się na swoje Konto Klienta w zakładce ‘Moje zamówienia’. Po kliknięciu w ‘Zmień szczegóły’ będzie możliwość zmiany adresu rozliczeniowego i adresu dostawy.
Jeżeli chcesz zmienić adres dla stworzonego już zamówienia, które nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami pisząc pod adres kontakt@beglossy.pl.

Moje pudełko beGLOSSY

Czy moje pudełko będzie dopasowane do moich osobistych potrzeb i wymagań?

Ideą pudełek beGLOSSY jest testowanie najlepszych kosmetyków wygodnie w domu. Może się zdarzyć, że któryś z produktów nie będzie Ci się podobał. Robimy jednak co w naszej mocy, aby pudełko odpowiadało Twoim preferencjom. Aby pomóc nam dopasować kosmetyki do Twoich potrzeb, warto wypełnić Profil Piękności. Po zalogowaniu na Koncie Klienta, możesz wejść w swój Profil Piękności i dokonać dowolnych zmian.

Mam bardzo specyficzny typ skóry. Czy możecie to wziąć pod uwagę?

Przekaż nam wszystkie odpowiednie informacje poprzez swój Profil Piękności. W zależności od możliwości dopasowania produktów do Twojego typu skóry, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby dostarczyć odpowiadający Ci kosmetyk.

Nie wiem jak używać jednego z produktów. Możecie mi pomóc?

Oczywiście, że tak. Poza miniaturami, każde pudełko zawiera kartę produktową z opisami poszczególnych kosmetyków. Dodatkowo w zakładce ‘PRODUKTY’ na naszej stronie internetowej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące sposobu stosowania i składu kosmetyków.

Jak mogę zmienić metodę płatności?

Nie ma możliwości zmiany sposobu opłacania istniejącej aktywnej subskrypcji. Chcąc zmienić metodę płatności, należy anulować obecną subskrypcję i złożyć nowe zamówienie, uzupełniając wszystkie pola poprawnymi danymi.

Co mogę zrobić z moimi punktami GLOSSYDots?

Wszystkie GLOSSYDots są widoczne na Twoim Koncie Klienta tak, abyś mogła w każdej chwili wymienić uzbierane 1000 punktów na darmowe pudełko. Otrzymasz 20 GLOSSYDots za każdą wypełnioną ankietę produktową oraz 450 GLOSSYDots jak tylko Twój znajomy, któremu poleciłaś beGLOSSY zakupi subskrypcję lub pakiet używając zaproszenia (bezpośrednio po kliknięciu w mail lub link polecający). Dodatkowo polecona osoba również otrzyma od nas 200 GLOSSYDots.
Punkty możesz samodzielnie wymienić na kolejne pudełko z Twojej aktywnej subskrypcji przed utworzeniem zamówienia na dany miesiąc. Jeżeli chcesz wymienić punkty, a posiadasz lub właśnie kończy Ci się pakiet, napisz na kontakt@beglossy.pl. Wtedy przyznamy Ci kod zniżkowy na nowy pakiet lub edycję specjalną.
Nie ma możliwości wymiany punktów na pierwsze pudełko z nowej subskrypcji.

Dostałam pierwsze pudełko z subskrypcji beGLOSSY. Czy muszę zamawiać kolejne?

Nie. Zgodnie z naszymi zasadami zamawiasz subskrypcję, czyli comiesięczną wysyłkę pudełka beGLOSSY. Przy zakupie pobieramy opłatę za pierwsze pudełko. Opłata za każde kolejne będzie pobierana automatycznie na około 2 tygodnie przed wysyłką, aż do dnia złożenia rezygnacji. Aby mieć pewność, że płatność się powiedzie, sprawdź z odpowiednim wyprzedzeniem swój stan konta i ważność karty.

Jakie ankiety powinnam widzieć na moim Koncie Klienta?

Udostępniamy Ci ankiety jedynie za produkty, które otrzymałaś w Twojej wersji pudełka beGLOSSY. Zazwyczaj nie przewidujemy możliwości wypełnienia ankiet dla produktów ze specjalnych lub limitowanych edycji beGLOSSY(np. GOLDEN BOX).

Ile mam czasu na wypełnienie ankiet produktowych?

Ankiety za produkty z danego miesiąca będą dostępne do końca następnego miesiąca (np. październikowe ankiety będzie można wypełniać do końca listopada).

Program VIP

Czym jest Program VIP i jakie korzyści się z nim wiążą?

Program VIP skupia nasze stałe klientki w celu nagrodzenia ich lojalności. Raz na 6 miesięcy wysyłamy prezent niespodziankę. Każdy członek Programu VIP otrzymuje również:
- pierwszeństwo w zaproszeniach na organizowane lub współorganizowane przez nas eventy;
- informację o ofertach specjalnych i limitowanych w pierwszej kolejności, zanim informacja pojawi się na naszej stronie.

W jaki sposób mogę dołączyć do programu VIP?

Członkiem programu staniesz się automatycznie po wykupieniu pakietu na 6-12 miesięcy lub wraz z otrzymaniem 6 pudełka z rzędu w subskrypcji. Zerwanie subskrypcji i założenie nowej nie wyłącza Cię z programu, ważne jest zachowanie ciągłości edycji/miesięcy.
Do programu nie wliczają się pakiety 3 miesięczne i zamówienia na pojedyncze pudełka.
Dołącz do Programu VIP od zaraz zamawiając pakiet na 6 miesięcy lub pakiet na 12 miesięcy!

Kiedy otrzymam prezent niespodziankę?

Data dodawania prezentów będzie niespodzianką. Aby go otrzymać musisz należeć do programu w momencie wysyłki danej edycji.