Konferencja prasowa GLOSSYBOX – 18.06.2013

Konferencja prasowa GLOSSYBOX – 18.06.2013

GLOSSYBOX rozwija się bezustannie! 18.06, we wtorkowy, upalny dzień zorganizowaliśmy naszą pierwszą konferencję prasową. Zapraszamy do zapoznania się z relacją.

Spotkanie z mediami, odbyło się na ostatnim piętrze pięknego, zabytkowego hotelu H15, mieszczącego się przy ulicy Poznańskiej. Mieliśmy wiele przygotowań, a cały zespół starał się, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.

h15

IMG_1409

IMG_1355

Nie mogło oczywiście zabraknąć naszego wielkiego pudła GLOSSYBOX, a także kawy, herbaty i zimnych napojów. Furorę zrobiły ciasteczka z naszym logo i kobiecymi atrybutami kosmetycznymi, przygotowane specjalnie na to spotkanie przez Słodkie Myśli.Ogromnie dziękujemy za te małe cudeńka 🙂

IMG_1367

IMG_1368

IMG_1347

IMG_1383

Na zaproszonych dziennikarzy już od wejścia czekała niespodzianka: wystarczyło wrzucić swoją wizytówkę do szklanego naczynia, aby wziąć udział w losowaniu weekendowego pobytu w Dwór Kombornia Hotel&Spa dla dwóch osób!

IMG_1386

 Na konferencji goście mieli okazję obejrzeć wszystkie pudełka GLOSSYBOX, jakie do tej pory ukazały się w Polsce – zarówno edycje regularne, jak i specjalne. Sami byliśmy zdziwieni ile w sumie pudełeczek  już dla Was przygotowaliśmy: to aż 16 pudełek regularnych oraz 7 specjalnych!

IMG_1363

IMG_1377

IMG_1376

Nareszcie nadeszła godzina zero i rozpoczęła się konferencja. Frekwencja dopisała, dzięki czemu gościliśmy aż 26 dziennikarzy z czasopism i portali. Panie (oraz jeden Pan) z chęcią oglądały pudełka i dyskutowały na temat GLOSSYBOXa.

IMG_1396

IMG_1400

IMG_1408

IMG_1387

Pani Magda Hajduk, współwłaścicielka Pat&Rub również z wielkim zainteresowaniem oglądała dotychczasowe edycje pudełek GLOSSYBOX, w końcu kosmetyki tej marki, można było przetestować w GLOSSYBOX już 5 razy!

IMG_1391

Oficjalną część konferencji oraz dyskusję z zaproszonymi ekspertami poprowadzili Dyrektor Generalny GLOSSYBOX Poland – Piotr Biało oraz PR&Marketing Manager – Marta Żukowska. Piotr opowiedział o samej idei pięknie zapakowanych, różowych pudełek z kosmetykami. Dzięki niemu, dziennikarki mogły dowiedzieć się kim są nasze klientki, jak wygląda współpraca z markami kosmetycznymi oraz tego, jak i z kim współpracujemy marketingowo.

IMG_1420

IMG_1428

Jak widać poniżej, zainteresowanie działaniami GLOSSYBOX było dość duże 😉

IMG_1418

IMG_1425

IMG_1438

Po występie Piotra, przyszedł czas na panel dyskusyjny z zaproszonymi przez nas gośćmi – przedstawicielami marek, które kilkakrotnie weszły we współpracę z GLOSSYBOX. Gościliśmy świetnych ekspertów z branży kosmetycznej. Panel dyskusyjny poprowadziła Marta.

IMG_1412

W dyskusji wzięli udział: Pani Anna Makowska – Dyrektor Generalny firmy Ales Groupe Polska, oferującej dermo kosmetyki marki Lierac oraz kosmetyki do pielęgnacji skóry głowy i włosów Phyto, pani Eliza Makles – będąca przedstawicielką firmy Coty, odpowiedzialną za marki takie jak: Marc Jacobs Daisy, Chloe, Calvin Klein męski, Roberto Cavalli, jak również pani Dorota Dudzińska – specjalista ds. marketingu marki Artego oraz pani Magdalena Hajduk – współwłaścicielka marki Pat&Rub. Nasi eksperci dyskutowali o nowoczesnych rozwiązaniach w branży kosmetycznej, o tym jak ważne jest testowanie kosmetyków przed ich zakupem, o możliwościach jakie daje GLOSSYBOX. Przedstawiciele marek kosmetycznych, opowiadali oni m.in. o tym dlaczego zdecydowali się na uczestnictwo w pudełku GLOSSYBOX, o rynku kosmetycznym oczami producenta lub dystrybutora, a także o najbardziej popularnych kategoriach kosmetyków dla kobiet i mężczyzn.

od lewej: Anna Makowska z Lierac oraz Eliza Makles z Coty

od lewej: Anna Makowska z Lierac oraz Eliza Makles z Coty

od lewej: Dorota Dudzińska z Artego oraz Magdalena Hajduk z Pat&Rub

od lewej: Dorota Dudzińska z Artego oraz Magdalena Hajduk z Pat&Rub

W dyskusji czynny udział wzięła również Maja Gryko – Brand Relationship Manager z GLOSSYBOX, która zajmuje się kontaktem z markami kosmetycznymi, które z nami współpracują.

IMG_1469

Po zakończeniu części oficjalnej, na naszych gości czekały wykwintne przekąski, przygotowane przez H15. Dziennikarki miały okazję porozmawiać zarówno z członkami zespołu GLOSSYBOX, jak i naszymi ekspertami – przedstawicielami marek kosmetycznych.

IMG_1516

IMG_1506

IMG_1518

Konferencja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – jesteśmy dumni z tak ogromnego zainteresowania! Serdecznie dziękujemy za przybycie wszystkim dziennikarzom, jak również przedstawicielom marek kosmetycznych oraz firmom, które pomogły przy organizacji tego wydarzenia. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli znowu pochwalić się kolejnym, organizowanym przez nas i tak udanym wydarzeniem.

Jak podobała Wam się konferencja GLOSSYBOX? Czekamy na Wasze opinie a w międzyczasie, chcielibyśmy podzielić się z Wami naszym motto: 😉

IMG_1392

17 Comments

  1. Klaudia
    Klaudia06-28-2013

    konferencja wygladała ślicznie a szczególnie wielkie pudło i wasze motto,bardzo fajny pomysł na ustawienie w taki sposób pudełek,mmmm… a te ciasteczka wyglądały pięknie :)pozdrawiam

  2. Judy
    Judy06-21-2013

    Swoją drogą – ciasteczka niesamowite. Jeżeli choć w połowie tak dobre, jak wyglądają to rewelacja 🙂 Dzięki za linka do Słodkich Myśli, może się przydać. 🙂

  3. Judy
    Judy06-21-2013

    Jestem pod ogromnym wrażeniem! Pełen profesjonalizm. Gratuluję serdecznie tak dobrze zorganizowanej konferencji 🙂

  4. adrianka
    adrianka06-21-2013

    Wszystko tak pięknie dopracowane, każdy szczegół wszystko. Oj konferencja na pewno utkwi na długo 🙂 ale filmik faktycznie super byłoby obejrzeć 🙂

  5. meridien
    meridien06-20-2013

    Gratulacje! My, Glossie, cieszymy sie razem z Wami, bo Wasze sukcesy oznaczają dla nas jeszcze lepsze pudełka ;). Ze zdjęć bije 100% profesjonalizm a moje następne, kruche ciasteczka na 100% będą w kształcie szminki!!

    • Panna Coco
      Panna Coco06-21-2013

      Meridien – bardzo nas cieszy, że Cię zainspirowaliśmy 🙂 Pozdrawiamy!

  6. Justyna
    Justyna06-20-2013

    Chętnie obejrzałabym filmik z tej konferencji 🙂

  7. Vera
    Vera06-20-2013

    Gdybym tylko mogła to sama chętnie wzięłabym udział w Waszej konferencji 🙂

  8. talula
    talula06-20-2013

    Keep calm and be glossy- to moje nowe życiowe motto 🙂 Dzięki!

  9. ilayla
    ilayla06-20-2013

    Pan musiał być wniebowzięty, nie dość, że wystrój wnętrza piękny, to i mnóstwo pięknych kobiet dookoła 🙂

    Oby tak dalej!

  10. Marta
    Marta06-20-2013

    takie ciasteczka mogły by byc dodawane do kazdego glossybox:) za kazdym razem inne:) mozna by było stwozyc sobie taka ciasteczkową kolekcje glossy cakes :*

  11. milionowa
    milionowa06-20-2013

    Impreza wygląda na bardzo profesjonalną i dopracowaną. Fajnie prezentują się szczegóły, o które zadbaliście, czyli słodycze w formie kosmetyków i estetyczna prezentacja dotychczasowych boxów 🙂 Chwali Wam się fakt, że mimo wielu spraw organizacyjnych związanych z konferencją, nie przedłużaliście do drugiej połowy miesiąca wypuszczenia czerwcowego pudełka.
    Świetna organizacja, GlossyEkipo, gratuluję 🙂

  12. Marcelka Fashion ;)
    Marcelka Fashion ;)06-20-2013

    🙂
    to musiało być świetne spotkanie !
    chciałabym tam być…
    uwielbiam GlossyBox 🙂

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    🙂

  13. Kaś
    Kaś06-20-2013

    Naprawdę bardzo ładnie zorganizowane 🙂 Gratulacje!

    Bardzo zazdroszczę (w tym dobrym tego słowa znaczeniu!) pracy w GB. To musi być naprawdę ciekawa i fascynująca praca, a do tego tyle pięknych rzeczy dookoła! 🙂

  14. olinka
    olinka06-20-2013

    Oby tak dalej Glossy ! Rozwijacie się w dobrym kierunku , widać w tym wszystkim waszą ciężką pracę i dopieszczone szczegóły 🙂

  15. Halina
    Halina06-20-2013

    Piękne miejsce,cudowne kosmetyki-wcale nie dziwię się ,że spotkanie cieszyło się takim zainteresowaniem.Sama bardzo chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu.Miło chociaż pooglądać-dziękuję za relację i piekne zdjęcia

  16. Kikastyle
    Kikastyle06-20-2013

    Ojejku ślicznie to wszystko wyglądało zwłaszcza zachwyciło mnie te wielkie pudełko GlossyBox i te pyszne słodkie ciasteczka 🙂

Leave a Reply

WordPress spam zablokowany CleanTalk.