Jak działa BeGlossy?

BeGlossy / GOLDENBOX – co to takiego?

BeGlossy to comiesięczna, kosmetyczna niespodzianka, dostarczana prosto do Twojego domu. Dajemy Ci możliwość testowania i poznawania nowych kosmetyków, bez konieczności wychodzenia z domu. Co miesiąc wysyłamy do Ciebie pudełko z niepowtarzalną zawartością, dzięki czemu masz możliwość ciągłego odkrywania nowości na rynku kosmetycznym. W każdym pudełku BeGlossy znajduje się min. 5 mini produktów kosmetycznych, ale często znajdziesz w nich również produkty pełnowymiarowe oraz dodatkowe prezenty. Aktualne ceny pudełka oraz dostępne oferty znajdziesz na www.beglossy.pl/beauty

GOLDENBOX to nasza linia premium. Pudełka ukazują się mniej więcej co miesiąc. Dajemy Ci możliwość testowania i poznawania kosmetyków niszowych, luksusowych, trudniej dostępnych, bez konieczności wychodzenia z domu. Co miesiąc wysyłamy do Ciebie pudełko z niepowtarzalną zawartością, dzięki czemu masz możliwość ciągłego odkrywania nowości. W każdym pudełku GOLDENBOX znajduje się min. 6 mini produktów kosmetycznych, których wartość to zawsze minimum 250 zł. Często znajdziesz w nich również produkty pełnowymiarowe oraz dodatkowe prezenty. Aktualne ceny pudełka oraz dostępne oferty znajdziesz na www.beglossy.pl/goldenbox

Czy mogę poznać z wyprzedzeniem zawartość mojego pudełka BeGlossy / GOLDENBOX?

Zawartość danego pudełka ujawniamy dopiero po jego pierwszej wysyłce – tutaj chodzi o niespodziankę! :) Jeśli zamawiasz box tuż po jego premierze, to zawartość powinna być już widoczna na naszej stronie. Znajdziesz tam również zawartość wszystkich pudełek z poprzednich edycji – część z nich jest dostępna w sprzedaży, więc możesz zdecydować się na zakup boxa o znanej już zawartości.

Czy kosmetyki w boxach są pełnowymiarowe?

Nie ma reguły co do pojemności kosmetyków w pudełku BeGlossy / GOLDENBOX. Zazwyczaj w pudełkach BeGlossy część produktów jest pełnowymiarowa, w GOLDENBOX również zdarzają się produkty o większej pojemności czy tzw. travel size. Staramy się nie umieszczać w nich małych próbek, jednak naszą ideą jest dawanie Wam jak najwięcej możliwości testowania nowych produktów, więc jeśli próbka produktu pozwoli na jego poznanie, może się ona pojawić w pudełku np. jako prezent.

Ile produktów znajduje się w pudełku?

Pudełko BeGlossy zawiera minimum 5 produktów, GOLDENBOX minimum 6. Na stronie boxa przedstawione są kosmetyki ze wszystkich wariantów skomponowanych w danym miesiącu. Na karcie produktowej dołączonej do pudełka znajdziesz informacje o tym, jakie produkty występowały zamiennie w poszczególnych wariantach danej edycji BeGlossy / GOLDENBOX.

Czym jest miesięczna subskrypcja?

Miesięczna subskrypcja to zamówienie, które można porównać do abonamentu. Możesz z niego zrezygnować w każdej chwili, jednak dopóki subskrypcja jest aktywna, co miesiąc będziemy pobierać od Ciebie pieniądze w ramach opłaty za kolejny box. Subskrypcję możesz samodzielnie anulować w swoim Koncie Klienta. Subskrypcję możesz opłacać za pomocą karty kredytowej lub karty płatniczej przystosowanej do płatności internetowych (karta posiada kod CVV na odwrocie). Płatność będzie pobierana co miesiąc automatycznie, zatem nie musisz pamiętać o ponownym składaniu zamówienia. To najwygodniejsza i najczęściej wybierana forma zamówienia w naszym sklepie.

Na czym polega kilkumiesięczny pakiet?

Zamawiając pakiet decydujesz się na otrzymanie konkretnej ilości boxów. W ofercie mamy pakiety na 3, 6 lub 12 pudełek. Pakiet płatny jest z góry, podczas składania zamówienia i przez cały okres jego trwania nie ponosisz już żadnych dodatkowych kosztów. Twój pakiet wygasa z chwilą wysłania do Ciebie ostatniego boxa z tego pakietu.

Jak działa Profil Piękności?

Profil Piękności daje nam możliwość dopasowania produktów w boxie do Twoich preferencji kosmetycznych. Jeśli w danym miesiącu box występuje w kilku wariantach, to właśnie Profil Piękności pozwala nam zdecydować, który wariant będzie odpowiedni dla Ciebie. Możliwość jego wypełnienia pojawi się w momencie dokonania zakupu subskrypcji miesięcznej lub pakietu. Profil Piękności możesz w każdej chwili edytować. Pamiętaj, że nie jest on przypisany do Twojego konta, a do konkretnego zakupu, więc w momencie założenia nowej subskrypcji lub pakietu powinnaś wypełnić go ponownie.

Co to są punkty GlossyDots i jak mogę je zbierać?

Zamawiając pudełka BeGlossy oraz GOLDENBOX masz możliwość zbierania punktów GlossyDots:
• 450 punktów otrzymasz za skuteczne polecenie BeGlossy znajomemu – skuteczne polecenie to takie, które kończy się zakupem.
• 200 punktów otrzymasz na start, jeśli złożysz zamówienie z polecenia znajomego – czyli przejdziesz do zakupu bezpośrednio przez link znajdujący się w e-mailu od znajomego.
• 100 punktów otrzymasz za wypełnienie wszystkich ankiet dotyczących zamówionego pudełka BeGlossy lub GOLDENBOX (ankiety pojawią się w Twoim koncie po około tygodniu od otrzymania przez Ciebie pudełka).

Zdobyte punkty pojawią się na Twoim Koncie Klienta automatycznie. Kiedy uzbierasz ich 1000, możesz:
• Wymienić je samodzielnie na darmowe pudełko BeGlossy w ramach aktywnej subskrypcji BeGlossy – musisz mieć aktywną subskrypcję, aby skorzystać z tej opcji.
• Wymienić je na voucher o wartości 59 zł na zakupy* na www.beglossy.pl – jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, napisz do nas na kontakt@beglossy.pl, a my przekażemy Ci kod vouchera.

* voucher nie obejmuje subskrypcji BeGlossy

Kim jest Klient VIP?

To osoba posiadająca aktywny pakiet BeGlossy na 6 lub 12 miesięcy lub bieżące pudełko jest minimum szóstym kolejnym pudełkiem w jej subskrypcji BeGlossy.

Nie chcę otrzymywać informacji marketingowych od BeGlossy. W jaki sposób mogę wypisać się z newslettera?

Najprostszym sposobem na wypisanie się z naszej listy mailingowej, jest napisanie wiadomości na kontakt@beglossy.pl z informacją o cofnięciu zgody na newsletter.

Zamówienia i płatności

Jak mogę zapłacić za BeGlossy / GOLDENBOX?

W przypadku zakupu subskrypcji, płatność jest możliwa tylko przy pomocy karty płatniczej, dzięki czemu mamy potem możliwość pobierania środków na poczet kolejnych edycji BeGlossy lub GOLDENBOX.

Wszystkie pozostałe oferty na naszej stronie, czyli pakiety BeGlossy i GOLDENBOX, pojedyncze pudełka z poprzednich edycji lub edycji specjalnych możesz opłacić zarówno przy pomocy karty, przelewu bankowego lub opłacając zamówienie u kuriera przy odbiorze.

Co w przypadku, gdy płatność się nie powiodła?

Płatność za pierwsze pudełko musi być dokonana od razu podczas składania zamówienia. Nieopłacone zamówienie (np. brak akceptacji karty, wprowadzone niepoprawne dane, przerwanie procesu zapłaty itd.) będzie automatycznie anulowane. Jeżeli z jakiegoś powodu nie mogłaś dokończyć procesu zakupu, w każdej chwili możesz złożyć nowe zamówienie.

Pamiętaj, że należność za subskrypcję będzie pobierana automatycznie co miesiąc aż do dnia, w którym zrezygnujesz z dalszej subskrypcji. Aby upewnić się, że kolejna płatność się powiedzie, sprawdź swój stan konta i ważność karty pod koniec miesiąca – to wtedy najczęściej pobieramy środki na poczet kolejnej edycji BeGlossy / GOLDENBOX.

Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe koszty?

Nie, cena zawiera zarówno podatek VAT jak i koszt dostawy prosto do Twojego domu lub biura.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie? W jaki sposób?

Oczywiście, zawsze możesz skorzystać ze swojego prawa do wycofania się z naszej usługi. Z tytułu rezygnacji nie zostanie pobrana żadna opłata. Aby anulować subskrypcję należy zalogować się do swojego Konta Klienta na naszej stronie i w zakładce „Moje zamówienia” kliknąć przycisk „Zmień szczegóły” przy aktywnym zamówieniu, a następnie w „Anuluj subskrypcję” oraz potwierdzić swoją decyzję.

Moja karta płatnicza straciła ważność. W jaki sposób mogę zmienić dane karty, z której pobierane są środki?

Nie ma możliwości zmiany danych karty przy aktywnej subskrypcji. Chcąc dodać nową kartę, należy anulować obecną subskrypcję i złożyć nowe zamówienie, podając przy tym nowe dane karty. Nie utracisz przy tym ciągłości zamówień, statusu VIP czy uzyskanych punktów GlossyDots.

Moje pudełko BeGlossy

Czy moje pudełko będzie dopasowane do moich osobistych potrzeb i wymagań?

Ideą pudełek BeGlossy jest testowanie kosmetyków. Może się zdarzyć, że któryś z produktów nie będzie Ci się podobał. Robimy jednak co w naszej mocy, aby pudełko odpowiadało Twoim preferencjom. Aby pomóc nam dopasować kosmetyki do Twoich potrzeb, warto wypełnić Profil Piękności. Po zalogowaniu na Koncie Klienta, możesz wejść w swój Profil Piękności i dokonać dowolnych zmian.

Chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej o zastosowaniu produktów umieszczonych w pudełku. Gdzie znajdę takie informacje?

Każde pudełko zawiera kartę produktową z opisami poszczególnych kosmetyków. Dodatkowo na naszej stronie internetowej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące sposobu stosowania i składu kosmetyków. Wystarczy wejść na stronę odpowiedniego boxa, by szczegółowo poznać jego zawartość.

Dostałam pierwsze pudełko z subskrypcji BeGlossy. Czy aby otrzymać kolejne, muszę złożyć kolejne zamówienie?

Nie. Kolejne pudełka w subskrypcji będą generowane dla Ciebie co miesiąc automatycznie, aż do momentu anulowania przez Ciebie subskrypcji.

Niebawem otrzymam ostatnie pudełko z mojego pakietu. Czy pakiet zostanie automatycznie przedłużony?

Nie. Po otrzymaniu ostatniego pudełka, pakiet automatycznie wygasa. Jeśli chcesz dalej otrzymywać nasze boxy, należy złożyć na naszej stronie nowe zamówienie.

Jakie ankiety powinnam widzieć na moim Koncie Klienta?

Gwarantujemy ankiety do aktualnej edycji BeGlossy oraz GOLDENBOX. Udostępniamy Ci ankiety jedynie do produktów, które znalazły się w Twojej wersji pudełka. Pudełka z edycji specjalnych, BeGlossy for Men czy ECO BOX nie zawsze zawierają ankiety, więc jeśli nie widzisz ich na swoim Koncie Klienta, to prawdopodobnie nie zostały one przez nas udostępnione. Dodatkowo, jeśli dokonasz zakupu pudełka z poprzedniej edycji BeGlossy lub GOLDENBOX, ankiety mogą nie pojawić się na Twoim Koncie, ponieważ są już zamknięte.

Ile mam czasu na wypełnienie ankiet?

Ankiety przyporządkowane do produktów z danego miesiąca będą dostępne do końca następnego miesiąca (np. październikowe ankiety będzie można wypełniać do końca listopada).

Program VIP

Czym jest Program VIP i jakie korzyści się z nim wiążą?

Program VIP skupia nasze stałe klientki w celu nagrodzenia ich lojalności. Raz na 6 miesięcy wysyłamy prezent niespodziankę. Każdy członek Programu VIP otrzymuje również:
- pierwszeństwo w zaproszeniach na organizowane lub współorganizowane przez nas eventy;
- informację o ofertach specjalnych i limitowanych w pierwszej kolejności, zanim informacja pojawi się na naszej stronie.

W jaki sposób mogę dołączyć do programu VIP?

Członkiem programu staniesz się automatycznie po wykupieniu pakietu na 6-12 miesięcy lub wraz z otrzymaniem 6 pudełka z rzędu w subskrypcji. Zerwanie subskrypcji i założenie nowej nie wyłącza Cię z programu, ważne jest zachowanie ciągłości edycji/miesięcy.
Do programu nie wliczają się pakiety 3 miesięczne i zamówienia na pojedyncze pudełka.
Dołącz do Programu VIP od zaraz zamawiając pakiet na 6 miesięcy lub pakiet na 12 miesięcy!

Kiedy otrzymam prezent niespodziankę?

Data dodawania prezentów będzie niespodzianką. Aby go otrzymać musisz należeć do programu w momencie wysyłki danej edycji.

Wysyłka

Czy istnieje możliwość wysyłki pudełka za granicę?

Na ten moment dostarczamy nasze boxy tylko na terenie Polski.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam moje pudełko BeGlossy?

Pierwsza oficjalna wysyłka najnowszej edycji BeGlossy odbywa się zazwyczaj w połowie miesiąca. Kolejne zamówienia realizowane są na bieżąco i wysyłane maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od daty zamówienia. Paczki dostarczane są za pośrednictwem kuriera DPD.

W jakich godzinach spodziewać się dostawy BeGlossy?

Przewoźnik dostarcza przesyłki w dniach roboczych w godzinach 8:00-18:00. Prosimy o podanie takiego adresu dostawy, pod którym przebywasz w tym właśnie czasie. Jeśli kurier nie zastanie Cię za pierwszym razem, spróbuje doręczyć paczkę jeszcze raz w kolejnym dniu roboczym. Może też kontaktować się telefonicznie, dlatego konieczne jest podanie aktualnego numeru telefonu.

Czy mogę zmienić adres dostawy pudełka?

Adres do wysyłki kolejnego pudełka z subskrypcji lub pakietu można zmienić logując się na swoje Konto Klienta w zakładce „Moje zamówienia”. Po kliknięciu w „Zmień szczegóły” będzie możliwość zmiany adresu rozliczeniowego i adresu dostawy.

Jeżeli chcesz zmienić adres dla stworzonego już zamówienia, które nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami pisząc pod adres kontakt@beglossy.pl.

Zwroty i reklamacje

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Jeśli któryś z kosmetyków w Twoim boxie jest uszkodzony i uniemożliwia to jego użytkowanie lub w pudełku brakuje któregoś z produktów opisanych na karcie produktowej, możesz złożyć reklamację. Na naszej stronie w zakładce „Regulamin” znajduje się formularz reklamacji. Należy go pobrać i odesłać na adres kontakt@beglossy.pl wypełniony skan z własnoręcznym podpisem. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu pudełka?

Jeśli pudełko nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu. W tym celu należy pobrać ze strony formularz zwrotu i dodać go do zwracanej paczki. Adres na jaki należy odesłać pudełko to:

Ejko BeGlossy
Radonice 38
05-870 Błonie

Zwrot środków pojawi się na Twoim koncie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zwrotnej. Pamiętaj, że pudełko musi zostać odesłane w nienaruszonym stanie (żaden z kosmetyków nie był otwierany)