GOLDENBOX No.26

GOLDENBOX No.26

Nie zawsze cena idzie w parze z jakością, tak samo jak nie zawsze rewelacyjna jakość musi oznaczać wysoką cenę. W gąszczu tylu produktów i marek, ciężko znaleźć kosmetyczne perełki, które podbiją serca kobiet, szukających produktów sprawdzonych, dających widoczne efekty i wartych swojej ceny. Obierz kierunek na świadomą pielęgnację, dzięki produktom, które znalazły się w GOLDENBOX No. 26. 

KOJĄCE OCZYSZCZENIE 

Dobranie takiego produktu oczyszczającego do twarzy, który nie podrażnia, a daje zbawienne uczucie ukojenia może spędzać sen z powiek (szczególnie dla tych, których cera jest zaogniona przez produkty bogate z sztuczne składniki, aromaty itp). Niskopieniący żel od Eeny Meeny, nie podrażnia oczu, ponieważ zastosowano w nim 0.1% bardzo łagodnej kompozycji zapachowej, niezawierającej potencjalnych alergenów – między innymi dlatego jest on odpowiedni do pielęgnacji skóry atopowej, objętej egzemą i skłonnej do alergii.

Doskonale sprawdzi się do codziennego mycia twarzy. Działa kojąco na podrażnienia i tonizuje. Zawarty w nim ekstrakt z owsa delikatnie i skutecznie oczyszcza nawet bardzo wrażliwą skórę, nie wysuszając jej i nie powodując nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Natomiast ekstrakt z korzenia lukrecji, wpływa na poprawę kondycji skóry i tworzy parasol ochronny przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Koktajl naturalnych ekstraktów roślinnych zawiera także saponiny, które dokładnie oczyszczają skórę, a także poprawiają regulację naturalnej flory bakteryjnej, nie zaburzając jej prawidłowego funkcjonowania.

KOREAŃSKA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Prosto z orientalnej Azji do pudełeczka GOLDENBOX No. 26 zawędrowała marka KNH, która posiada linię kosmetyków koreańskich na bazie ziół oraz owoców z domieszką naturalnej wody, wydobywanej z podziemnych, polodowcowych rzek. Kosmetyki w składzie posiadają pstrolistkę sercowatą (Houttuynia Cordata), która występuje tylko i wyłącznie na terenie Azji w środowisku naturalnym. Produkty zawierają także do 96% związków organicznych. Ich wysoką jakość potwierdza fakt, że otrzymały laur KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI – Debiut Roku 2019 w kategorii “Kosmetyki naturalne”.

W GOLDENBOX No. 26 Klientki mogły otrzymać wymiennie: ziołowy szampon lub tonik do włosów marki KNH. Szampon zawiera wyciągi aż z 10 orientalnych ziół o właściwościach leczniczych, naturalne olejki i naturalne substancje myjące. Dodatkowo koi i łagodzi stany zapalne skóry oraz tonizuje i nawilża. Sprawia, że włosy stają się wygładzone, bardziej elastyczne i mniej łamliwe. Wykazuje właściwości antyoksydacyjne i antyseptyczne, odświeża i pobudza cebulki włosów do wzrostu, działając bakteriobójczo i przeciwzapalnie. Doskonale usuwa zanieczyszczenia, nie powodując przesuszeń. Poprawia kondycję skóry głowy i włosów. Codzienne stosowanie daje uczucie świeżości skóry głowy, dzięki zawartości olejku z mięty pieprzowej. Z kolei ziołowy tonik,  który zawiera wyciągi z 11 orientalnych ziół o właściwościach leczniczych oraz naturalne olejki, odżywia i regeneruje skórę głowy, łagodząc jej stany zapalne. Nawilża włosy sprawiając, że stają się one lśniące, miękkie, bardziej elastyczne i odporne na uszkodzenia. Działa przeciw siwiźnie, odbudowując naturalny pigment włosów. Chroni przed działaniem promieniowania UV. Jego wyjątkowy składnik – tripeptyd miedziowy, wzmacnia włosy i regeneruje cebulki, stymulując je do budowy trzonu włosa sprawiając, że mniej wypadają. Kosmetyki marki KNH sprawdzą się przy każdym rodzaju włosów.

MINI SPA DLA CERY

Idealnym zwieńczeniem wieczornej pielęgnacji jest zastosowanie maseczki na twarz, która z powodzeniem może zastąpić mini zabieg w gabinecie SPA. Regularne stosowanie różnego rodzaju maseczek jest świetnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. Napinające, nawilżające, rozjaśniające, oczyszczające, przeciwzmarszczkowe – ich szerokie spektrum działania pozwala na walczenie z wszelkimi niedoskonałościami cery. Dlatego we wrześniowej edycji GOLDENBOX No. 26 nie mogło zabraknąć maseczki do twarzy od marki ORGANIC LAB, która jako pierwsza w Polsce wykorzystuje do swoich naturalnych maseczek glinkowych nanotechnologię opierającą się na wykorzystaniu nanocząsteczek metali szlachetnych, półszlachetnych z ekstraktami i olejami. Ich nowatorskie rozwiązanie zachwyca kobiety na całym świecie, dając im tym samym w 100% naturalną pielęgnację, bogatą w składniki aktywne.

W GOLDENBOX No. 26 eksperci BeGlossy postanowili przekonać Klientki do pójścia w stronę pielęgnacji naturalnej, dlatego w pudełeczku znalazły się aż 3 produkty, które są w 100% wegańskie!

DROGOCENNA MOC OLEJÓW

Letnia, słoneczna pogoda, upalne i wilgotne dni, wysokie temperatury są prawdziwym wyzwaniem dla cery, codziennie narażonej na negatywne czynniki. Dlatego szczególnie po lecie warto skoncentrować się na jej odżywieniu. Klientki, które otrzymały GOLDENBOX No. 26 mają okazję na własnej skórze przetestować rewelacyjne działanie intensywnie regenerującego olejku do twarzy marki D’ ALCHÉMY w wersji travel size. Został on stworzony na bazie drogocennego, czystego olejku różanego – eliksiru długowieczności. Wspomaga procesy odpornościowe skóry oraz pobudza jej naturalny proces gojenia i regeneracji. Zawiera szerokie spektrum składników aktywnych: witamin, przeciwutleniaczy oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega 3, 6 i 9, które głęboko nawilżają, odbudowują i regenerują skórę, wzmacniając jej napięcie. Bogaty w najcenniejsze dla skóry oleje roślinne: z pestek róży, żywiczny z krystalicznych „kropel-łez” drzewa Pistacia Lentiscus, olej monoi, arganowy, lniany, buriti, a także w antyoksydacyjne ekstrakty z guarany, aceroli, rokitnika, żurawiny i camu camu. Olejek doskonale odżywia i odnawia powierzchnię skóry oraz przyspiesza usuwanie toksyn, zapobiegając jej przedwczesnemu starzeniu się. Wspomaga procesy odpornościowe, pobudzając skórę do regeneracji. Redukuje ilość oraz widoczność zmarszczek i znacznie poprawia poziom nawilżenia i elastyczności skóry. Ta odżywcza bomba regenerująca do twarzy sprawi, że cera odżyje po lecie i nabierze młodzieńczego blasku. 

LUKSUSOWA PIELĘGNACJA TWARZY

Klientki, które otrzymały poprzednią edycję GOLDENBOX No. 25, były zachwycone oczyszczającą maską detoksykują z różową glinką marki EMMA HARDIE, dlatego we wrześniowej edycji GOLDENBOX No. 26 nie mogło zabraknąć kolejnego kultowego produktu tej marki. Tym razem Klientki mogą poznać drogocenne działanie rewitalizującego kremu do twarzy, który doskonale ujędrnia, napina i wygładza skórę oraz chroni ją przed podrażnieniami. Zawiera olej z nasion słonecznika bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminę E, dzięki czemu odżywia i chroni skórę. Ekstrakt z alg wpływa na poprawę jej elastyczności, a peptyd z awokado wygładza i ujędrnia, sprawiając, że struktura stopniowo staje się gęsta. Komórki macierzyste z szarotki pomagają nawilżyć i zrewitalizować skórę. Kwas hialuronowy wpływa na odpowiednie nawilżenie, a ekstrakt z drzewa jedwabiu perskiego pomaga zapobiegać oznakom starzenia i zmęczenia. Krem podbija serca już od pierwszego użycia, dając efekt nawilżonej, rozświetlonej cery.

NAWILŻAJĄCY I PIELĘGNUJĄCY MAKIJAŻ UST

Axiology to najczystsza i najbardziej ekologiczna szminka na świecie, której formuła oparta jest na 10 bazowych składnikach, a przepiękna kolorystyka uzyskiwana jest z naturalnych minerałów. Jest w 100% wegańska i naturalna, a oleje i olejki wchodzące w skład szminek i kredek pochodzą ze sprawdzonych, ekologicznych źródeł. Bogate w oleje i olejki, które nawilżają i nie wysuszają ust, są niczym odżywcze pomadki. Szminki posiadają niestandardową paletę barw, oraz zamknięte są w cudowne, eleganckie i luksusowe złote opakowanie, a kartonik pochodzi w 100% z recyklingu. Axiology w swej ofercie posiada również kredki do ust, które posiadają półmatowe wykończenie. W pudełku GOLDENBOX No. 26 znalazły się wymiennie zarówno pomadki, jak i kredki w mixie kolorów. Produkty te występują w bogatej ofercie kolorystycznej, co pozwala każdej fance naturalnego i wegańskiego makijażu, dobrać kolor odpowiedni dla siebie.

EKOLOGICZNY PREZENT DO PIERWSZEJ WYSYŁKI

Wszystkie Klientki, które zamówiły boxa przed premierową wysyłką, otrzymały bambusową eko szczoteczkę do zębów od marki Mr. Whitening. Tym samym eksperci BeGlossy chcieli zwrócić uwagę na fakt, że człowiek przez całe swoje życie zużywa około 300 szczoteczek, które niestety najczęściej zrobione są z plastiku. Materiał ten na całkowitą degradację potrzebuje kilkuset lat, a na świecie zalega już ponad 7 miliardów ton szczoteczek do zębów. Zaśmiecają nie tylko oceany i plaże, ale są obecne nawet tam, gdzie nie powinno ich być. Dlatego stawiamy na bycie bardziej EKO! Szczoteczka bambusowa Mr. Whitening jest bezpieczna dla zdrowia i środowiska, ponieważ po jej zużyciu można ją bez obaw wrzucić do pojemnika na bioodpady lub do kompostownika! Bambus rośnie bardzo szybko, zawiera substancje przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne, co daje mu możliwość wzrostu bez pestycydów i chemicznych wspomagaczy. Produkuje więcej tlenu, niż jego rozmiarów odpowiednik drzewa i już dwuletnia roślina może zostać wykorzystana do produkcji.  Zmieniamy nawyki żywieniowe, świadomie wybieramy kosmetyki, staramy się żyć zgodnie z zasadami “zero waste”. A czy pamiętamy, o tak podstawowej rzeczy, jaką jest szczoteczka do zębów?

Edycja GOLDENBOX No. 26 to podróż w kierunku luksusowej i świadomej pielęgnacji, wartej swojej ceny. Przetestuj produkty i podziel się swoją opinią na ich temat. Pudełko GOLDENBOX pełne luksusowych i prestiżowych marek zamówisz jako pojedynczy zakup, subskrypcję lub w dowolnym pakiecie.

Leave a Reply